Фото Українки та Шевченка “оживили” завдяки штучному інтелекту (відео)
Завдяки додатку й штучному інтелекту користувачі мережі "оживили” світлини видатних української поетеси Лесі Українки та письменника, мислителя, художника Тараса Шевченка, а також гетьмана Івана Мазепи, – пише obozrevatel.
Функцію “Глибока ностальгія” розробила ізраїльська фірма з комп’ютерного розпізнавання образів D-ID.
“Коли ми бачимо, як обличчя наших предків оживають, то можемо уявити, якими вони могли бути насправді. Це забезпечує новий спосіб зв’язку з нашою сімейною історією”, – заявив Гілад Яфет, засновник цієї ізраїльської фірми з комп’ютерного розпізнавання образів D-ID.
Як пише Thomson Reuters Foundation News, користувачі компанії оцінили функцію й у Twitter поділилися анімованими зображеннями своїх померлих родичів, а також рухомими зображеннями історичних діячів. Так, у зарубіжному сегменті це стали один із найвизначніших фізиків XX століття Альберт Ейнштейн, британський письменник Чарлз Дікенс і королева Стародавнього Єгипту Нефертіті.
Зі свого боку український графічний дизайнер Богдан Гдаль у Facebook показав рухомі зображення молодого й у віці Тараса Шевченка, Лесі Українки й Іван Мазепи.
“Хто хоче поекспериментувати, вам сюди. Безкоштовно можна зробити 5-10 фото ваших родичів. Від себе скажу, що MyHeritage придумав хороший хід для притягнення нової аудиторії в усьому світі. Спочатку дали можливість покращити вигляд фоток, потім зробити їх кольоровими. А тепер ще й це. Вдалий маркетинг”, – написав Гдаль.
У MyHeritage визнали, що технологія може здатися “трохи дивною”, а її використання – суперечливим, однак компанія закодувала анімації, тож їх не вдасться використати для підробки будь-якого контенту чи передачі якогось повідомлення.
Директор із питань зв’язків із громадськістю Рафі Менделсон додав, що використання фотографій живої людини без її згоди є порушенням умов компанії. Також, за його словами, відео чітко позначаються символами ШІ, тому їх можна без проблем відрізнити від автентичних записів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий