Насильство в сім'ї як соціальна проблема та права дитини
Зміст
1.
Автор проєкту
Гетало
Світлана
Володимирівна
учитель ЗОШ
І-ІІІ
ст. №1
2.
Предмет,
клас
Проєкт можна провести в 9-11
класах.
3.
Коротка анотація проєкту
Насильство в сім'ї є
найнебезпечнішим, бо дитина переживає насильство з боку того, хто мав би
захищати, підтримувати, а не кривдити її. Це деформує особистість дитини та
формує озлоблення до оточення, іноді навіть стає причиною суїцидів. Тому
важливим є питання попередження насильства: розповісти про наслідки, можливості
недопускання та захисту від скривджень.
4.
Питання, що направляють проєкт
4.1.
Основоположне (Ключове) питання
Чому ж трапляється насильство в сім’ї?
4.2.
Проблемні питання
·
Як
попередити насильство?
·
Чи
може дитина захистити себе і що вона повинна знати та вміти для цього?
·
Чи
існує небезпека для вас і ваших рідних на території де ви мешкаєте, яка?
4.3.
Навчальні питання
1) Що таке насильство?
2) Які існують види та
основні типи насильства, виникнення та
засоби попередження?
3) Які ваші дії під час насильства?
4) Куди слід звернутися у випадку насильства в сім’ї?
6) Що треба знати й уміти? Який правовий захист від насильства?
5.Учні будуть досліджувати, які є види та типи
насильства та з’ясовувати, які ж причини виникнення жорстокого ставлення до
дітей.
Мета:
1. Систематизація
знань та розвиток практичних умінь з питань розуміння природи чинників
агресивної та віктимної поведінки.
2. Профілактика насильства в сім'ї та
сприяння створенню безпечного середовища в школах шляхом запровадження нових
методів міжособистісного спілкування.
Завдання:
1. Проаналізувати
проблему насильства між дітьми в сім’ї.
2. Сприяння поліпшенню професійної підготовки
педагогів, батьків та озброєння їх конкретними знаннями й уміннями, необхідними
для організації
педагогічно-психологічної взаємодії з агресивними, віктимними дітьми та тими,
що пережили насильство.
3. Оволодіння практичними вміннями роботи з соціальної
реабілітації агресивних та віктимних дітей в сучасних умовах.
4. Вироблення
установок на творче осмислення педагогами, батьками їх практичної діяльності по
організації взаємодії з агресивними та віктимними дітьми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий