Допитливість сприяє креативності, ефективності, відповідальності та іншим позитивним рисам характеру. Як ми можемо сприяти вищому рівню допитливості через домашнє завдання. Спершу розглянемо дослідження, що провели Ленехан, Данн, Інгем, Сігнер та Мюррей:
Ефект впровадження різних стилів навчання на оцінки, тривогу, гнів та допитливість студентів (1994)
У 1994 Ленехан, Данн, Інгем, Сігнер та Мюррей опитали 605 студентів щодо стилів навчання, яким вони надають перевагу.
Після цього частині студентів дали домашнє завдання, що відповідає стилю їх навчання, а іншій частині — звичайне завдання.
У результаті дослідження було виявлено, що студенти, чиє завдання відповідало їх стилю, мали кращі оцінки, вищий рівень допитливості, нижчий рівень гніву та тривоги.
Які фактори слід проаналізувати?
Проаналізувати стиль навчання тих, хто навчається, можна за 5 факторами:
1. Середовище: які звук, температура, світло, дизайн, час виконання?
2. Емоції: яким способам самомотивації, мотивації викладачем, структурі завдання та цілі завдання надає перевагу студент?
3. Спосіб сприйняття: студент краще сприймає інформацію візуально, вербально, тактильно або фізично?
4. Соціалізація: чи краще студенту працювати самостійно або з однокурсниками?
Якими ще способами можна стимулювати допитливість?
• Мінімізуємо пасивне навчання. Даємо менше завдань на знання теорії та більше на її аналіз.
• Ставимо відкриті запитання. Відкриті запитання потребують більше аналізу.
• Удосконалюємо курс. Із завершенням кожного курсу ми маємо оцінювати свої методики навчання та, за потреби, запроваджувати нові.
• Актуалізуємо матеріал. Тим, хто навчається, буде цікавіше вивчати матеріал, якщо вони будуть бачити його зв’язок із сучасними подіями у світі.
• Демонструємо небайдужість. За можливості нам варто індивідуально опитати тих, хто навчається, що корисного вони планують винести з нашого курсу.
Вищий рівен
ь допитливості під час виконання домашніх завдань також сприяє посиленню уважності. Через це, ті, хто навчається, виконують його швидше.Джерело: Prosteer. Про розвиток
Комментариев нет:
Отправить комментарий