Для вчителів:☑ Правила. Створіть в класі власні правила щодо користування гаджетами під час уроків. Наприклад, налаштуйте разом з усіма учнями екранний час на смартфонах на період проведення уроку чи на початку заняття всі разом встановіть режим “польоту”, щоб ніякі сповіщення не відволікали від освітнього процесу;☑ Безпека. Нагадуйте дітям про правила безпеки – краще зупинитися і відправити повідомлення, ніж робити це під час руху. Оскільки є небезпека отримати фізичні пошкодження, наприклад, зіштовхнувшись з кимось у шкільному коридорі;☑ Допомога. Нагадуйте, що ви готові допомогти учням, якщо вони раптом стали учасником небажаної комунікації. Наприклад, коли їх хтось шантажує в мережі чи ображає.Для батьків:☑ Рух. Домовтесь з дитиною, що після певного часу, наприклад, півгодини, як вона сидить за комп’ютером чи користується гаджетом, слід порухатись. Наприклад, потанцювати під улюблену пісню чи зробити коротку розминку.☑ Спільний час. Домовтесь про дні та години, які ви будете проводити разом без застосування гаджетів у цей час.☑ Здоровий сон. Введіть вдома правило, щоб гаджети знаходились віддалено від дитини під час сну.☑ Підтримка. Зауважте, що ви завжди будьте на стороні дитини, щоб не трапилось в житті чи в мережі онлайн. Обговорюйте ті чи інші дії, з якими зіштовхнулася дитина в онлайн-просторі.Важливо не забороняти дитині, а говорити про онлайн-простір. Показувати власний приклад, як зі сторони батьків, так і зі сторони педагогів щодо використання гаджетів та Інтернету. Наприклад, разом грати в онлайн-ігри та дотримуватися створених правил тощо.Джерело: МОНУ
вторник, 3 ноября 2020 г.
Формування он-лайн часу дитини
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий