вторник, 27 октября 2020 г.

П'ять порад щодо управління часом



 Робота вчителя вимагає наявності навичок 1 часом. 2 мають одночасно збалансувати довгострокові цілі навчання, освітні потреби та проблеми своїх учнів, великий обсяг документації. Вчитель не завжди може вписатися у відведені часові рамки через велике навантаження у вигляді планування уроків, іспитів і викладання🤷🏼‍♀️. Але завдяки навичкам управління часом вчителі можуть підвищити свою продуктивність та забезпечити кращу освіту для своїх учнів.


🧩 Ось п’ять порад щодо управління часом, які вчителі можуть використовувати щодня:


1. Визначення пріоритетів.

Управляти часом учитель має почати з розставлення пріоритетів в організації дня. Визначення пріоритетів може допомогти вчителю встигати поратися зі справами протягом дня, навіть коли трапляється несподіване навантаження, що може здатися непосильним. Вчителі повинні оцінити, чи вартують їхнього часу певні завдання? Але пріоритетність не стосується чорно-білого: «спочатку математика, потім історія, потім мистецтво» - такі дії можуть призвести лише до вигорання самого вчителя чи його учнів!


2.Стратегічне планування домашнього завдання.

І вчителі, і учні розуміють, що деякі завдання потребують практики. Хоча на уроці практика допомагає при постановці та структуруванні проблем, повторювана практика під час занять може бути не найкращим використанням часу. Завдання, які просто пропонують студентам виконати певну кількість практичних завдань витрачають цінний час у класі, їх краще залишити у якості домашньої роботи.


3.Уникайте навантаження.

Намагайтеся розподілити завдання на невеличкі групи, що будуть виконуватися щодня, а не накопичуватися до останнього моменту. Уникайте нагромадження завдань: легше керувати невеликою купою завдань щодня, це дозволяє вчителю правильно оцінити завдання та надати зворотний зв'язок учням. Вчителі можуть відчувати успіх від кожного завершеного завдання.


4.План можливих криз.

Краще запланувати чи передбачити заздалегідь можливі проблеми, перш ніж зіткнутися з ними на уроці. Оскільки кризи можуть відволікти вчителя від плану уроку. Хоча деякі кризи не можна передбачити чи якось на них вплинути (стихійні лиха), то вчителі можуть запланувати можливі потреби учнів під час опанування нової теми.


5.Час на себе.

Педагог має багато завдань, які потребують уваги і часто зосереджуються на потребах учнів та їх батьків. Попри те, що учителювання вимагає багато часу для оцінювання, надання зворотного зв’язку, вирішення потреб та проблем учнів, також дуже важливо виділяти час на себе!

Коли викладачі виснажуються через брак особистої турботи та часу, це заважає процесу навчання.


❗Пам’ятаймо про те, що ці поради з ефективного планування часу працюватимуть за умови, якщо вчитель буде енергійним, здоровим і щасливим.

🔔 Управління часом – важлива навичка вчителя, що забезпечує якісну освіту та задоволення потреб кожного учня.

Джерело:Ранкова освіта

Комментариев нет:

Отправить комментарий