Як заповнювати журнал і виставляти оцінки за групами результатів: переказуємо головне з вебінару МОН про нові рекомендації оцінювання учнів 5–9-х класів. 👉👇
На початку серпня 2024 року Міністерство освіти і науки затвердило нові рекомендації оцінювання учнів 5–9-х класів. Тепер учителі мають оцінювати не лише знання учнівства, а і їхні навички, розвиток, уміння, які охоплені в кожній галузі трьома чи чотирма групами результатів.
Як за один урок оцінити 30 учнів за різними групами результатів; як виставляти такі оцінки в журнал, у якому не передбачено клітинок для нового оцінювання; як пояснити учням і батькам, що саме означає та чи та оцінка – із цими та іншими питаннями вчительство зверталося до Міністерства освіти й науки. Чимало листів про нове оцінювання надходило й на редакційну пошту “НУШ”.
Нещодавно фахівці МОН провели вебінар про оцінювання учнів 5–9-х класів, які вчаться за програмами НУШ. З огляду на реакцію освітян, які долучилися до вебінару, розібратися з новими підходами до оцінювання не дуже просто, бо для цього треба як мінімум більше часу.
Редакція “НУШ” теж була на вебінарі від МОН. Занотували із зустрічі найважливіші деталі, зокрема:
✔ як оцінювати учнів за новим стандартом;
✔ чому з’явилися оцінки за групами результатів;
✔ які моделі оцінювання та ведення журналу пропонує МОН;
✔ яка роль поточних і тематичних оцінок;
✔ що обов’язково має включати семестрова оцінка;
✔ чи обов’язкові підсумкові роботи.
Сподіваємося, у нашому конспекті знайдуться відповіді на питання, які хвилюють учительство.
Джерело:Знайшов
Комментариев нет:
Отправить комментарий